poniedziałek, 22 października 2012

Mecz ; )

Dzisiaj była wycieczka, do kina i na basen, dlatego luźny dzień . W kinie byliśmy na Bitwa pod Wiedniem. Tak właściwie to połowe przegapiłam bo rozmawiałam z " moim bratem bliźniakiem ". Plotkowaliśmy jak prawdziwe psiapsiółki. Zią wiem że to czytasz dlatego pozdro. I weź wreszcie zakoduj że sie cb nie wstydze ! Czy ja ci to musze mówić publicznie ? xD No i jeszcze Ew ! Która zostawiła mnie na pastwe losu i musiałam pływac sama. xD  Okee ale przechodze już do posta.

Soo, Zayn Malik w jednym magazynie coś tam kiedyś powiedział że jest uzależniony od tatuaży. Ma zamiar wytatuować sobie całe przedramię, podobno Perrie sie to podoba.


 
Właśnie zdałam sb sprawe ze jutro mam same kartkówki. Life is brutal  -.- . Drużyna Lou ma dzisiaj mecz ! Dokładnie o 19; 30 czasu polskiego. Módlmy sie do Boga żeby to wygrali. Lou będzie symulować faule i wgl. Wszyscy dojechali oprócz Zayn'a, wstydź sie Malik. Aktualnie Lou i jego drużyna mają rozgrzewke. 



Kurdeee no nie wiem gdzie można obejrzeć ten mecz, jestem zdesperowana ! xD
Dzisiaj mam zespół downa po ćpałam Nospe forte, zawsze po tym mnie wali. Czyli prawie codziennie. Jeden minus fatalne skutki uboczne. Napisałam wczoraj takiego smutaśnego Imagina, ale nie bd was zamulać. A i luudzie czytałam odpowiadanie Ew. Powiem wam I love this ! <3 Ew ja sie dziwie dlaczego ty nie chcesz tego wstawić no Bitch please. Tak dobra dzisiaj mam rozdwojenie myśli xD. 

A i Lou  ma koszulkę z numerem 17, tak jak u nas Arkadiusz Milik : ) . 

Taki tam Liam i Niall. 


o_O na ten mecz sprzedali 8057 biletów. Omomomomo ! 
Taaaak fani pod stadionem bardzo ładnie śpiewają piosenki One Direction, a kamerzyści ich nagrywają. . . No idioci zamiast iść nagrywać Lou to oni fanki. Też dobrze. 

What !? Przed chwilą właśnie przeczytałam że Union J jest zagrożeniem dla 1D. Nie no wandale jedne w biały dzień. . . Jak oni mogą. Ja tam o milion razy bardziej wole 1D. Są Bogami sexu. xD 

Widze że dzisiaj lekko odbiegam od tematu. Sorki ziomy ale, no cóż...

Lou i Harry byli dzisiaj w hospicjum, które otrzyma pieniądze z dzisiejszego meczu. No i powiedzcie czy oni nie są kochani ? 

Ja jak zawsze nie wiem gdzie Zayn. Z tych chłopakiem szału można dostać jest jak ninja. To mi troche utrudnia sprawę.

Okee nie mam już siły klikac w tą klawiatu. Ale bd wam komentować mecz. Na tt piszą wszystko na bieżąco więc będziemy poinformowani. Dozobaczenia później ;*

XOXO.

1 komentarz: