sobota, 13 października 2012

O -.-

No i znalazłam coś co mi sie nie podoba.

No więc perfumy One Direction są już produkowane i będą miały słodki kwiatowy zapach. Na rynek wejdą ( prawdopodobnie ) w lipcu. Do tego momentu jest wszystko dobrze. Za 50 ml tych boskich perfum zapłacimy 200 zł -.- . No chyba ich teraz poj*bało ! Ja nigdy w życiu nie wydala bym tyle kasy za taki perfum. Ciekawe ilu z was je kupi -.-.

Teraz następne.

Czy JB skopiował teledysk naszych chłopaków ? ( porównajcie i sami sprawdźcie)


Musze przyznać że jak zobaczyłam ten teledysk to omg. One Direction nagrali dobry teledysk, a JB marne wypociny.

Harry ma dwa tatuaże ; 
 * Thing's I can.
 * Thing's I can't
Jednak nie wiadomo co to znaczy. Tak jak Ew napisała unikają tego tematu. 

Niall potwierdził że plotki dotyczące jego i Demi są nieprawdziwe. 

Hahaha taki tam Lou. 

Już teraz wiem dlaczego takie nudy u chłopaków. Mają dzisiaj dzień wolny. : ) No należy im sie po tej ciężkiej pracy. Mi też . xD Śpijcie dobrze ;* 

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz