środa, 3 października 2012

Take me Home i inne

Okey jak zwykle z nudów szperałam po necie i znalazłam coś co może was zainteresować. Pojawiła sie lista piosenek do albumu " Take me Home". Jest na niej 17 piosenek. Ulubioną piosenką Hazzy jest " Little Things"

 

Jest dobrze ;d .

Ja jestem wkurzona. Oglądałam sb spokojnie twitcama z Niallem , kiedy nagle wyskoczył mi Error czy coś w tym stylu. Wy też byście sie wkurzyli. A tak wgl nasz Irlandczyk spóźnił sie ok. półtorej godziny bo stał w korku. Widze że Ew zamieściła już link z twitcamem. Ja to właśnie nadrabiam i oglądam. Dla ciekawych ten koleś przy Niallu to jego przyjaciel Darrem Flynn.



Ktoś na fb wstawił, zacny tyłek Niallera. ; D



Liam & Zayn czytali  " Bravo " Okładka mówi sama za siebie ; > chłopcy chcieli poczytać sb jacy to są wspaniali. ; )


Znalazłam takie śliczne zdjęcie Harrego ;*
Brała bym <3 hahah. 


I jedno takie Louisa, chyba z jakiejś sesji, ale też wyszedł świetnie xD. 



XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz