środa, 10 października 2012

Cytaty z Magazynu Seventeen

No więc Kasia mnie wyprzedziła ... i wstawiła zdjęcia z sesji..
Ale spokojnie ja mam za to ich cytaty ;)
Łapcie ! 

  • "Ciężko pracowaliśmy nad naszą nową płytą, staramy się aby była lepsza od poprzedniej" ~ Niall.
  • "[Zawsze] Masz taką szansę by z kimś pogadać i poznać go lepiej" ~ Harry.
  • "[Jeśli chodzi o idealną randkę] Jestem tutaj trochę tradycjonalistą. Lubię wychodzić na obiad" ~ Harry.
  • "Jestem typem flirciarza - może trochę za bardzo. Jestem osiemnastolatkiem i chcę się zabawić" ~ Harry.
  • "Nie powiedziałbym, że szaleje za dziewczynami, sprawia to, że brzmię wtedy trochę jak kobieciarz. [kobieciarz] To nie ja" ~ Harry.
  • "Jeśli miałbym uciec i zrobić coś szalonego wybrałbym do tego Liama. Jest beztroski [niczym się nie przejmuje]" ~ Louis.
  • "Harry to facet, z którym mogę gadać tak naprawdę o wszystkim, ale uwielbiam też rozmawiać tak od serca z Zaynem" ~ Louis.
  • "Niektóre dziewczyny mówią jedno a chodzi im o coś innego. Ja jestem tym kim jestem, prosty facet[nie owija w bawełne]" ~ Zayn.
  • "Możecie spodziewać się pozytywnej energii,piosenki [z nowej płyty] sprawiają,że dobrze się bawimy.Wprowadzą na wasze twarze uśmiech"~ Niall
/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz