środa, 17 października 2012

taaakie tam ; )

Harry jest w Holmes Chapel, Liam w Wolverhampton, Niall i Lou w Dublinie. No i nie wiem gdzie jest Zayn -.- .

Chłopcy dzisiaj;

Harry and Lou

1. Pełny wywiad dla Le Grand Journal.

Le Grand Journal

2. Taki tam dom Hazzy.







Szkoda że biedaczek jeszcze nie wie że sie do niego wprowadzam . : )


NO I WIEM JESZCZE JEDNO WŁAŚNIE TERAZ PRZECZYTAŁAM ! DATA PREMIERY LITTLE THINGS TO 29 PAŹDZIERNIKA> OMOMOMOM ! <3

Okee jest coś co mnie zaniepokoiło. Wszyscy znacie przyjaciela Harrego Nick' a Grimshaw'a  ( geja ). No więc ostatnio miał założony sweterek Hazzy. Na początku kurtka teraz to... Nie podoba mi sie to.




Następne ; Chłopaki z zespołu Van Halen na twitterze napisali że spotkali w hotelu jednego z członków One Direction. A był to Zayn Malik ( huhu to do niego podobne, ale pewnie go sprowokowali -.- tego to już nie powiedzą ). 


Tłumaczenie ; " Jesteśmy w hotelu i właśnie obraził nas ten gnojek z One Direction! Nie będziemy przejmować sie wyzwiskami kogoś kto nie pisze własnych piosenek. Ta grupa bachorów h*jami w porównaniu do nas. "

Komuś tu żal w dupe ściska. Zazdrośni że zdobyli mniej sukcesów niż nasi chłopcy. Tak szczerze to ja nigdy o nich nie słyszałam -.-


Nasi chłopcy oddali własną gitarę na cele charytatywne, a do tego podpisali ją.  Niedługo trafi ona na aukcję.


Gdyby było mnie stać kupiła bym <3.

No i ostatnie na dzisiaj to że Little Mix wyśmiały antyfankę. 




 Antyfanka ; Jesteście do bani, moja babcia śpiewa lepiej.
Little Mix ; Prześlij nam wideo z twoją babcią. Jeśli faktycznie tak dobrze śpiewa weźmiemy ją do zespołu. 

Musiałam to przeczytać dużo razy żeby zrozumieć . xD Mój mózg wolno chodzi. 

No na dzisiaj chyba koniec. Pa = ) 

XOXO.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz