piątek, 26 października 2012

Jak wiecie nie miałam internetu i nie mogłam pisać postów. Ale dzisiaj postaram się wszystko nadrobić.

Chłopcy dzisiaj





























Tutaj pod spodem, 1D podczas wywiadów. 



Teraz trochę informacji. Od środy trochę się ich uzbierało, dlatego przepraszam jeśli coś pomine. 

Zacznijmy od AskNialler, szczerze mówiąc wogóle nie wiedziałam że to bd. 

1. Jego ulubiona piosenka to Conor Maynard - Turn Around. 



2. Ulubiony film " Taken" ( Uprowadzona )
3. Ulubiona piosenka z nowego albumu to " Last First Kiss " .
4. Powiedział że nie wie kiedy wrócą do Video Diares, ale mają nagrane kilka kawałków ♥
5. Woli Pepsi od Coli ( ja też *.* )
6. Ulubione tureckie jedzenie to kebab.
7. Olly Murs, zapytał go którą skarpyte nakłada pierwszą, a Niall powiedział mu że lewą.
8. Jego tata mówił na niego Nialler, dlatego ma takie zdrobnienie.
9. Lubi Australię za to że wszyscy są tam tacy wyluzowani.

Liam zrobił sobie nowy tatuaż.


Tu jest link pod którym możecie posluchać wywiadu z radia Capital FM.


Po tym wywiadzie chłopcy udali się do restauracji Pin Pong, na lunch. 

W niedziele chłopaki  byli w Madame Tussaud w Londynie. I zrobili sb słit focie ze swoimi idolami. 

 

 


Chłopcy byli również na spotkaniu charytatywnym Rays of Sunshine. Do sieci podobno trafiły zdjecia, jednak teraz ich nie mogę znaleźć. 

Dowiedziałam się że do sieci trafia dużo zdjęć chłopców, jednak nie są one nigdzie publikowane. Ostatnio miała miejsce jedna sesja, z której udało mi się znaleźć tylko zdjęcia Nialla. 


I na koniec, ten tekst który napisała Ew w poprzednim poście, będzie śpiewać Hazza.

Giffy, bo mi sie nudzi : ) 


Hahahah Harry jakie ADHD. ♥


Słodziaśny Payne ♥




 hahah Zayn ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz