środa, 31 października 2012

Halloween

Jooooł miśki ! Dzisiaj Halloween. ♥ Kto też żebrał ? Ja byłam z laskami i robotem z lmfao, który straszył małe bezbronne pieski. ;*  Było dobrze. Opowiem w skrócie. Poleciałam do sklepu wyżebrać dla nas bułki bo mój sąsiad nie dał nam kiełbasy. A my specjalnie nic nie zjedliśmy -.-. I pan dał mi xD. Moja radość. Potem przechodziłam przez płot bo furtka była zamknięta i musiałam przeskoczyć,  a robot z lmfao musiał mi pomóc ją otworzyć.  Czułam sie jak ninja. xD Później wyżebrałam od tejże pani parówke, za moją ciężką prace. I później jedliśmy ją na spółe w czterech. Ogl to chodziliśmy po wiosce i darliśmy sie na całe gardło. Spiewaliśmy ;Endless Summer, Czyste szaleństwo Mydełko fa, Smerfy, Gangnam Style, Jesteś szalona, Jej czarne oczy wiele innych a w tym nowy utwór wymyślony w sql ; ..... jest głupia jak szyszka. Później machałam wszystkim samochodom jakie koło nas przejeżdżały i jeden nawet nam odmachał ! :D  Ludzie w tym roku byli nawet hojni. Dali nam mase kasiory i cukierki, które właśnie sobie konsumuje. O tak poczytaliście sobie wątek z mojego życia. : P

Na początek ;


Lou błagam wróć do starej fryzury. : P

Chłopcy są w Madrycie. Były dzisiaj jakieś wywiady, ale nic konkretnego nie powiem bo nie wiem .

Jest taki siedmio sekundowy filmik na yt. Z okazji Halloween.


Zaraz odbędzie sie wywiad dla radia " El Hormiguero "  czyli o 21;45.

Audycja z Madrytu;

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W73M_hdKZNY
















LOOOOOOOOOK AT THIS ! ♥♥♥♥

AAAAAAAAAAAAAAA!

Dla tych co nie kumatają angielskiego ;
W Poniedziałek 5 listopada, będzie można posłuchać wszystkich piosenek z albumu na iTunes.

Moja radość. Dzisiaj jestem walnięta. XD

Słucham Olly 'ego Murs'a. Troublemaker. ♥

Okee na dzisiaj to już chyba tyle bo nie mam już siły więcej pisać. Upiornego Halloween ♥ Paaa. : )

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz