wtorek, 16 października 2012

Noweee . .

Godzinkę temu wróciłam ze szkoły i nadal jest mi zimno. Chyba zaraz zrobię sobie herbatkę ;D

1D byli dzisiaj w  Birmingham, a teraz są w Manchesterze. Lunch zjedli w McDonaldzie, ale co z zdrowym odżywianiem i ładną, czystą cerą ? Chłopacy na trasie mięli z nią problem co zatuszowali dużą ilością makijażu. Jest tez dobra wiadomość. Fanki piszą, że Niall już nie kuleje - hmmm czyli miał już operacje? Z resztą mniejsza o to, najważniejsze, że już wszytko w porządku z nogą ;)

Harry i Louis planują kolejne tatuaże w grudniu, a Zayn ma zamiar pokryć nimi całą rękę, do łokcia. Ciekawe czy Niall zmieni zdanie co do tatuaży i zrobi sobie jakiś :) 

LWWY jest nr 1 na YouTube ;D
Harry za to jest 13 osobą na liście najczęściej followanych ludzi na Instagramie.

Dzisiaj w gazecie ' Metro ' pojawił sie artykuł dotyczący Zayna. 
Jeden z cytatów : " Perrie ma dużo zaufania do mnie i ja mam dużo zaufania do niej " - Nie sądzicie, że to słodkie ? <33

A tutaj macie zdjęcie :





/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz