wtorek, 23 października 2012

Mecz, głosowanie i newsy. ; *

Joł miśki. Teorytycznie powinnam właśnie siedzieć i kuć na hipe i gegre, ale jakoś mi sie nie chce. Dzisiaj mnie nie waliło -.- . I have a sad day. Pewnie źle to napisałam, ale w moim wypadku to normalne. Jeśli chodzi o pisanie z angielskiego często sie myle. ^^
Teraz wssssystko mnie boli bo grałam z chłopakami w nogę. Szczeliłam dwie bramki. Dla mnie to dużo ^^. Później byłam w kościele na różańcu, a okazało sie że różańca nie ma. A do drodze potrąciliśmy kota, ale na szczęście żyje. Biedaczek -.-

No ale te wiadomości dotyczące 1D.

Reakcja chłopaków, kiedy Lou szczelił gola . xDDDD !

Hahahahahahah Hazza jaka schiza ; ****

Chłopcy znaleźli sie na liście najbogatszych, młodych Brytyjskich gwiazd. Mają miejsce 5 z kwotą 23,6 mln zarobionego w ciągu ostatniego roku. O.O

Do sieci trafiły filmiki z meczu.

Wejście Tommo z małą Lux.

Lou prowadzi.

Tu rozgrzewka. Słyszycie tą boooską muzykę ? Mrrrr <3

Lou śmiesznie biega *.*

Taki tam sexiak Niall bawiacy sie piłką.

<3







Lou uzyskał 94, 500 funtów na organizacje dla dzieci, a podobno liczył tylko na 50,000.

Tutaj chłopcy tańczą z jakąś maskotką.


Awww... Słodka Baby Lux z Hazzą.

 Tu z Niall'em ;


A tu Eleanor. Jak słodko <3.




Chyba już koniec tematu meczu. Ew wam jeszcze da jakiś filmik : )

No i mam dobrą wiadomość. Video Diary Back razem z trasą koncertową " Take Me Home " . A potwierdził to Harrold.

Tu jest taki króciutki fragment Little Things. " Your hand fits in mine like it's made just for me... "

Na tym filmiku chłopacy mówią o swoich fanach i o sławie.

http://www.youtube.com/watch?v=C-3VwUK_IY8&feature=youtu.be

Mama Nialla mieszka w Londynie by być bliżej naszego Irlandczyka !

Lou zrobił sobie nowy tatuaż " Far Away ".


GŁOSOWAĆ ZIOMY !
TO JEST TAKI RANKING KTO POWINIEN ZAGRAĆ W POLSCE KONCERT. JAK NA RAZIE 1D MAJĄ NAJWIĘCEJ GŁOSÓW. <3

http://www.eska.pl/news/ranking_kto_powinien_zagrac_w_polsce_beyonce_one_direction_britney_zobacz_klipy_gwiazd_i_zaglosuj_video/38562

BAM BAM BAM. MOŻE JEDNAK PRZYJADĄ !

Oke chyba napisałam wszystko co chciałam. : )

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz